Shop Mobile More Submit  Join Login
ID ID ID by tai-na ID ID ID by tai-na
...because she moves in her own way!

it's a high time for me to smile again! :)

It's my current photo and other photos of mine here are simply out of date :D And they aren't worth your attention D

enjoy ;D
Add a Comment:
 
:iconberdys:
berdys Featured By Owner Mar 18, 2009
fakt , "sprzet" niezly xD
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Mar 19, 2009  Hobbyist Photographer
zdecydowanie jest elementem uświetlającym to zdjęcie xD
Reply
:iconberdys:
berdys Featured By Owner Mar 19, 2009
Raczej mialem Pania na mysli xD stad ten cudzyslów ;)
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Mar 20, 2009  Hobbyist Photographer
;P ;)
Reply
:iconberdys:
berdys Featured By Owner Mar 20, 2009
;) ;) ;)






;P
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Mar 21, 2009  Hobbyist Photographer
tia.



;P
Reply
:iconberdys:
berdys Featured By Owner Mar 21, 2009
ano tia tia ;P
Reply
:iconmiyu-kurenai:
Miyu-Kurenai Featured By Owner Mar 2, 2009
TAI! o_o Ty masz NIE-BIE-SKIE OOOO-CZYYY! XDDDDDDDD
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Mar 3, 2009  Hobbyist Photographer
ZNOWUUUU MNIE NEKASZ I WYTYKASZ PALCAMI??? XDDDDDDDDDDDDDDDD

BO POSKARŻĘ SIĘ TOMO XDDDDD
Reply
:iconmiyu-kurenai:
Miyu-Kurenai Featured By Owner Mar 3, 2009
BIEDACTWO! XD Skazane na Miyu! XDDDD EJ,Tai! Kolm dałn, bejbe...! spokojnie.. o_o to byłby cios poniżej pasa! XD"
Reply
:iconjogobellazott:
JogobellaZott Featured By Owner Feb 15, 2009
Ale masz sprzęt kobieto :D
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Feb 16, 2009  Hobbyist Photographer
eeee tylko jak BARDZO ładnie poproszę i umotywuję prośbę :D
Reply
:iconirethh:
irethh Featured By Owner Feb 9, 2009
Szał pał :D
Reply
:iconpaik666:
Paik666 Featured By Owner Feb 10, 2009  Hobbyist General Artist
Kicia powatrzasz się:D ładne ID Taina ;)
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Feb 10, 2009  Hobbyist Photographer
wystarczy Tai ;D D:D
wiesz, Na to jest tak jakby hmm nazwisko. Przydaje się jak nick ma być dłuższy niż 3 znaki :D
na i Tai Na jest.. tajna x) przynajmniej niektórzy mają takie bzdurne skojarzenie :D
Reply
:iconpaik666:
Paik666 Featured By Owner Feb 12, 2009  Hobbyist General Artist
aha to prawie jak z paikiem i trzema szóstkami (666) :D
Reply
:iconirethh:
irethh Featured By Owner Feb 10, 2009
I o to chodzi! ;)
Reply
:iconshappi:
Shappi Featured By Owner Feb 9, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
mogłaś się bardziej uśmiechnąć D:
alei tak laska z Ciebie pierunie. O_O
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Feb 9, 2009  Hobbyist Photographer
ee jakbym się bardziej uśmiechnęła to wyszłabym jak jakaś ludzka odmiana pączka z marmoladą xD anyway danke schon xD
Reply
:iconshappi:
Shappi Featured By Owner Feb 10, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
Wcale nie,na codzień się uśmiechasz i na pączka mi nie wyglądasz D: <
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Feb 10, 2009  Hobbyist Photographer
powtarzam: z marmoladąąąąąąąąąąą xD

przestudiuj budowę pączka z marmoladą i wtedy gadaj, oo xD
Reply
:icongrandma-s:
grandma-S Featured By Owner Feb 8, 2009
:D :thumbsup:
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Feb 8, 2009  Hobbyist Photographer
:) :) :) :D
Reply
:iconmadame-dziwaczna:
madame-dziwaczna Featured By Owner Feb 8, 2009
Nie wiem co chciałaś tym przekazać ale wyszło ci świetnie! o.o
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Feb 8, 2009  Hobbyist Photographer
ale włosy mi wyszły za jasno trochę (na zdjęciu) (z resztą farba też xD)
Reply
:iconmadame-dziwaczna:
madame-dziwaczna Featured By Owner Feb 8, 2009
Cicho, liczy się przesłanie xD
Reply
:icontai-na:
tai-na Featured By Owner Feb 8, 2009  Hobbyist Photographer
taaak przesłanie też mam :D

Oto ono:

]to jest nastę;pny idiotyczny ID pot Tai z aparatem xD i doprawdy jak sie komus nie podoba to nie bede rozpaczac x) xD bo wazne jest to ze I LIKE IT mimo ze jest to troche idiotyczne xD

dziekuje, koniec przeslania ^^
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
February 8, 2009
Image Size
68.8 KB
Resolution
450×328
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
625
Favourites
2 (who?)
Comments
27

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS Kiss Digital N
Shutter Speed
1/60 second
Aperture
F/4.0
Focal Length
19 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Feb 8, 2009, 6:35:48 PM

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×